Egenträning


Innan jag kom igång med min storstädning tidigare idag kunde jag ju inte förmå mig att vänta med pretty little liars. Jag har en hatkärlek till den förgrömmade serien. Sjukt kass på många vis men den har fängslat mig på minst lika många vis. 
I alla fall så fick jag kompensera att jag låg på latsidan och kollade på pll med en joggingrunda. Eller ja. Jogging kan jag nog inte kalla det. Småsprang på cirka 80% av min kapacitet så det blev ett gött snabbpass. 


Körde givetvis styrka på detta och inte nöjer jag mig med vanliga armhävningar. Nejnej. Lite jobbigare utmaningar när jag väl kör egenträning. Jag körde på den högsta delen av soffan. Lagom för mig, kanske superlätt för någon annan. Men prova(!!!) det tar så mycket mer! 

Nu en snabb dusch innan Stefan kommer hem! Och såklart; 
En banan som lite återhämtning! 

Pusskram 

Kommentera här: