New in

Hej på er! Allt väl?
Här är allt finnemang i alla fall. Var nere i stan en runda tidigare idag. Shoppade lite med mormor och sådär. Hittade lite underkläder och ett stelt rosé armband och även denna sjal som kommer passa perfekt nu när hösten närmar sig. 
 
 
Var även inne på Vero Moda med mamma häromveckan och hittade en supernice höstjacka. 
 
 
 
Färgen var jag väldigt skeptisk till. Jag är en sådan människa som i princip allt köper svart, grå eller vitt när det kommer till såna grejor men inte den här gången. Och än så länge är jag nöjd. Den är väldigt mycket finare på än när den bara hänger där, tur det!
 
Var precis utom på Stefans jobb och lämnade lunchlåda så nu ska jag börja packa fotbollsväskan istället. Åker på fotbollsträning om bara en liten stund nämligen. Och på tal om träning, har träningsvärk lite här och var idag från styrkan jag körde igår. Så himla gött!
 
Pusskram 

Kommentera här: