Vinst med 5-2

Såhär ser det ut hos oss just nu: 


Önskar dock att det såg ut såhär istället:


Ser det inte ut att vara sjukt gott? Det tycker i alla fall jag. Såg bilden igår och blev helt till mig. Måste prova någon dag!! 

Om cirka en timme är det sagt att vaktmästaren kommer hit med ny kyl och frys. Bara till att hoppas att han kan hålla det den här gången! 

Förresten så spelade vi ju första matchen efter sommaruppehållet igår. Jag var mittback, verkar som det är min nya position. Vi vann med 5-2 och jag drog till med en assist i alla fall! Härlig start på hösten! =) 

Idag är min sista lediga dag innan jag imorgon börjar jobba. Ska bli gött att komma igång igen faktiskt. Framförallt med tanke på att jag älskar att jobba med barn och ungdomar! 

Ha en underbar dag! 

Kommentera här: