Well, hello monday



Så var det måndag igen. Ingen ångest för deg inte. Ikväll är det ju match och då går det inte för sig att vara något annat än glad och taggad. Dock öser regnet ner stundtals så verkar bli spel på konstgräs, något vi inte gjort sen försäsongen, alltså typ i mars. 

Förresten så ringde den bästa arbetsgivaren innan. Eller, ja, hon arbetar för min nuvarande arbetsgivare. Som det ser ut nu så har jag fått ett fast vikariat i tre veckor, dock bara på onsdagar. Plus lite andra tider också. Sen har hon ny utgångsposition i sitt arbete och hon undrade om jag vill följa med henne "över" vilket jag självklart ville så nu kommer det inte bli så mycket bjärnum/vittsjö utan nya ställen i Hässleholm istället. Kul med tanke på att jag är den enda som fått förfrågan. Så i höst blir det mycket jobb på förskolorna i Hässleholm, så roligt!! 

Håller på att tvätta och lite sånt så nu blir det hänga tvätt och sen ner och handla. 

Pusskram 

Kommentera här: