Blä

Sitter för tillfället och äter dagens första riktiga mål, förutom frukosten då. Mår uruselt och var faktiskt nära på att sjukanmäla mig i morse. Bet ihop men föll ihop i soffan så fort jag kom hem. 

På tallriken är det något så enkelt som stekt potatis och ägg med lite körsbärstomater. Dessvärre tycks det bara vara det sistnämnda som vill ner. 
Har möte med fotbollen ikväll hemma hos Maggie men vet inte om jag ska dit ännu. Vill verkligen!! Dock är det inte ens ett alternativ om jag inte får i mig maten jag har framför mig. 

Blir så ledsen att jag är så klen. För det är jag. Äter jag dåligt en dag eller sover en timme mindre en natt så är jag för det mesta förstörd i flera dagar. Det är verkligen värdelöst. Visst det kan tyckas lätt att "skärp till dig och ät/sov som du ska" men det är inte alltid så simpelt. Jag har perioder då jag har svårt att somna på kvällarna, inte så ofta gudskelov. Men maten, där kan perioderna vara lite väl långa ibland och då är det oftast bara frukosten jag klarar av att äta riktigt under och tro mig, det är skitsurt....

Ska leta lite jobb, (väntar från svar på två men mest ett, så håll tummarna för mig!) och försöka äta lite. Hoppas ni mår finmekanik. Det har ju varit sommarvärme hela dagen så det kan man inte klaga på i alla fall :D 

Kommentera här: