Immunförsvaret, var är du?



Jahapp. Klockan är över tre och jag är fortfarande inte människa. Proppade just i mig lite alvedon då huvudvärken fortfarande inte släppt. Så himla tråkigt. Hade en lång dag på jobbet idag egentligen men oturligt nog fick jag sjukanmäla mig. Illamående och huvudvärk precis som igår. Dock närmre migrän idag. Klockan 12 lyckades jag i alla fall ta mig upp ur sängen och vidare till soffan. Alltid något! 
Stefan är också hemma och är sjuk. Han fick gå hem från jobbet igår. Det är något som ligger och lurar i våra kroppar för han sov mellan 18 och halv tio tio. Sen somnade han två timmar senare och sov till halv 12 idag. Så länge vi slipper feber och magsjuka kan vi ändå hålla humöret uppe! 

Dessvärre har vi bara en alvedon kvar här hemma så när jag kollat klart filmen jag tittar på så ska jag försöka ta en dusch och sen traska ner till Apoteket. Tur det bara tar ett par minuter in till stan. 

Värsta är att jag missar träning ikväll :( 

Nu ringde dom precis från skolan så imorgon ska jag vara i klass 2 och utredas står på schemat hela dagen. Härligt! Gäller alltså att vila idag! 

Nu, film 

Kommentera här: